torsdag 10 april 2008

Erik reagerar (3). Överdrivet bloggande kan leda till stress

Jag vill bara börja med att tacka för den fina sången idag. Tack!
Jag har under de senaste dagarna känt mig lite stressad och jag kan nog sätta det i samband med mitt intåg på bloggvärlden. För en person som enbart hört talas om Facebook innebär det mycket stress. Nu har jag funnit stöd i media. "Överdrivet bloggande kan leda till stress.'I framtiden kan man tänka sig fall av utbrändhet', säger Georgio Grossi, psykolog vid stressmottagningen i Stockholm." Läs hela artikeln på: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1117853.svd .
Jag vet inte hur länge till jag kommer att orka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Jag håller på att skapa en länksamling på min hemsida för blivande läkarstudenter och tror att våra besökare kan ha intresse av att känna till den andra sidan.

Vore ni intresserade av en ömsesidig länkning, d.v.s. att jag lägger till en länk till er blogg i min länksamling samtidigt som ni lägger till http://bli.medicinstudent.nu i er länklista?