måndag 19 januari 2009

Kick-off it is.....

Hej alla kära dsDevilsar!

Just som jag var säker på att snart få se Er igen, kommer det till min kännedom att jag är förvisad ännu en vecka från hemsjukhuset. Som om inte SVK var nog!

Men tack vare trevliga initiativ från medkursare behöver ju plågan inte vara längre än till fredag. Å var kan vara bättre ställe att starta en kick-off än en nystartad nattklubb i, just det, Bergshamra. DsDevilsarnas alldeles egna fest-förort (och mitt hem). Planen är after-sjukhus med start på BarBar (vägbeskrivning följer), där ölen kostar blott 29kr och det finns garanterad plats för alla. Runt nio-tiden kan det hända vi känner oss mogna att ta över ännu en kareokebar av färjekaraktär, så då kanske vi drar oss en femtio meter till SmåStad och idkar sjönsång. Är det nu någon som bara måste avsluta en kväll i coola innerstan så får den personen hemskt gärna motivera alla till en sån manöver. Men det ligger i framtiden.

Till BarBar kommer man genom att ta tuben till Bergshamra, gå upp mot centrum, gå rakt fram förbi biblioteket, svänga vänster å följa inskriptionen i marken, ner för en trappa, direkt höger, framme! Baren öppnar kl 17.00. Det är då det börjar!

Räknar med Er alla!
Tusen kramar från Miriam Montemartillo

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit man. som gammal bergshamrabo tycker jag det låter fantastiskt!